péntek, október 01, 2010

Minden oké!

Túl vagyok az első 8 órás munkanapomon a régi-új munkahelyemen. Nem volt semmi gond, a kolleginák is nagyon aranyosak, csak hát nagyon elfáradtam. A melóhelyről rohantam az oviba, és aztán az volt a tervem, hogy hazamegyek pihenni. Mondanom se kell, hogy ezt a tervemet a gyerekek keresztül húzták. Rékáék délelőtt a csoporttal a főtéren voltak, ahol a "Bűnmegelőzési világnap" alkalmából mindenféle rendezvény volt. Így oda kellett kivonulni a hidegben nagy pakkokkal, mert nem volt neki elég a délelőtti program. Jó volt különben, Réku kézműveskedett megint egy sort. Gergőke halálra unta magát, ő a színpadot figyelte inkább, ahol valamilyen koncert volt. Attól majd' szétszakadt a dobhártyám, öreg vagyok már ehhez a hangzavarhoz:) A kézműveskedő csajszi el volt ájulva, hogy Réka milyen ügyesen rajzolja körbe a sablonokat, hajtogat, vág az ollóval és ragaszt a ragasztóval. Mondta, hogy őt valahogy ilyen vonalon kéne tovább fejleszteni, iszonyúan ügyes, fantasztikus érzéke van a kézműves dolgokhoz. Dagadt a mellem a büszkeségtől:)

4 megjegyzés:

Anyucika írta...

Szia.Tudtam én hogy minden rendben lesz.Hát igen,amíg a gyerkőcök kicsik,és oviba ,iskolába járnak,bizony van program bőven.Néha egy porcikánk sem kívánja,de ha majd megnőnek,és egyedül akarnak szórakozni,akkor bezzeg mennénk!!!??Hihihihi

Gizi írta...

Szia Bogcsika!
Örülök hogy minden rendbe ment, majd csak megszokod ezt a hosszú munkaidőt és nem fáradsz el annyira. Emlékszem Rékának azelőtt is nagy tehetsége volt a rajzoláshoz. Még a végén egy igazi művésznő lesz belőle. Nagyon várom a képeket már jó lenne látni mennyit nőttek.
Igen-igen ott voltunk Kecskeméten az Erikával, szuper jó volt hogy találkoztunk és téged is emlegettünk. Jövőre majd egyeztetünk veled is és egy jót dumcsizunk.
Puszillak benneteket: Gizi

Anyucika írta...

Szia Bogika.Nagyon boldog békés karácsonyt,és Boldog új évet kívánok nektek.Remélem minden rendben ,és jól érzed magad a munkahelyen is.Kár hogy nem tudsz írni néha,de a család mindenképpen fontosabb,ez biztos.De hátha lesz majd időd és írsz még néha ide is.Én szoktam benézni elég gyakran,és sajnálom hogy nem sikerül időt szakítani a blogodra.De talán majd jövőre.
Puszi.

Anyucika írta...

Szia.Nagyon boldog új évet kívánok.!!!!