csütörtök, szeptember 30, 2010

Új szakasz

Új szakaszhoz ért megint az én kis életem... 1 hónapja felmondtam a munkahelyemen, és holnap kezdek dolgozni az új helyen. Ahol mellesleg már dolgoztam 1 évig 6 és fél évvel ezelőtt. Nem én kerestem új helyet, ők kerestek meg és visszahívtak dolgozni. Egy kicsit izgulok:) 8 órás leszek. Eddig gyes mellett dolgoztam 6 órásként. El sem tudom képzelni, hogy fognak alakulnak majd a napjaim, új időbeosztást kell majd kitalálnom. Eddig se volt időm szinte semmire, nem hogy még 8 óra munka mellett:)
A gyerekek imádják az ovodát! Már Gergőke is ovis nagyfiú!
Gergőnek is van most munkája, úgyhogy megvagyunk.
Fényképeket legközelebb hozok!!!!!! (Csak győzzétek kivárni:)) Olyan jó képeim vannak a gyerekekről!!!!
Na de addig is pusszantás mindenkinek!!!

5 megjegyzés:

Anyucika írta...

Szia drága Bogikám !!!!!!Annyira örülök hogy végre ismét itt vagy.!!!!!!Vedd úgy ,hogy az eddigi munka csak edző tábor volt, hogy újra megízleld a munkahellyel járó dolgokat,és csak mostantól megy élesben !!!!Szerintem ebbe is belejössz majd.drukkolok neked .Puszi.

bogica írta...

Jaj de aranyos vagy! Küldd majd nekem az energiát, a múltkor bejött:)))))

Névtelen írta...

Szia Bogcsika!!!
De jó hogy itt vagy és megosztottad velünk ezt a hírt. Sokat gondolok rátok, jártunk arra felétek az Erikával, és emlegettünk hogy milyen jó lenne ha találkoznánk. Kíváncsian várom a képeket, a gyerekek már biztosan nagyok.
Sok sikert az új munkahelyedhez, és szorítok neked hogy minden akadályt sikeresen vegyél.
Puszilom az egész családot. Gizi

bogica írta...

Szia Gizi!
Vártam már a hozzászólásodat, egyike vagy a leghűségesebb látogatóimnak:) Köszönöm, hogy drukkolsz, jól esik!
Ti Erikával itt voltatok Kecsón???? Kár, hogy nem találkoztunk... Majd legközelebb!
Puszi!!!

erikaholland írta...

Szia Bogi,
Jó végre megint hallani rólad. Legalább egy kicsit.
Igen ott voltunk.
Voltam a csirkebolt körül is, de hiába lesekedtem, nem láttalak, na de majd jövöre.
puszi Erika