hétfő, május 24, 2010

Kedves naplóm!

Azt hiszem, hiába várom, hogy legyen elég időm arra, hogy a kimaradt időszakról megemlélezzek, most már ideülök végre, akármi is történik körülöttem!
Azért nagy volnalakban leírok pár dolgot az utókor számára, mert enélkül ügyebár sokan bizonyára álmatlanul forgolódnak az ágyukban:) (Hahahaha)
Először is a legfontosabb- a számomra per pillanat: KISGERGŐ SZOBATISZTA! Másfél hete kezdődött az igénye, hogy kisgatyót használjon, azóta az én kezemben nem volt pelus. Vannak kisebb balesetek, de azok annyira kicsik, hogy szóra se méltatom őket. Nagyon ügyes a kiskölök, csak 1x kellett az ágymatracot kiszárítani és az ágyneműt kimosni. Nagyon büszke vagyok rá!
A másik fontos történés is a kicsi fiúval kapcsolatos: FELVETTÉK AZ OVIBA! Izgultam, mert idén is iszonyú nagy volt a túljelentkezés, de simán ment minden szerencsére. Nagy kő esett le a szívemről, amikor megkaptuk a levelet: "Kedves Szülők! Örömmel értesítjük...."
Nagy változás az életünkben még: drága férjem 3 hónapja munkanélküli:( Amikor még legutóbb írtam ide, akkor kilátásban volt egy munkahelyváltás, ez meg is történt, de sajnos menet közben derült ki, hogy mégsem kellett volna meglépni a dolgot. Nem részletezem, nagyon kemény időszak volt, de már vége. Anyagilag nagyon nem vagyunk a topon, pláne miután februártól az én fizetésemet is csökkentették. (Mondjuk az én munkahelyemen nem csak nekem, hanem mindenkinek, a gazdasági helyzetre hivatkozva.) A hab a tortán az lesz, amikor július végén lejár majd a GYES, már azt sem fogom kapni, és több mint valószínű, hogy nem vesznek vissza 8 órásnak dolgozni. (Brühühühühü)
Közben megtörtént az oviban az 1. karácsonyi ünnepség, mindkét gyereknél az első farsang, az első anyák napja, és még sorolhatnám. Nagyon sokminden történt, majd időközben valószínüleg lesznek az irományomban utalások a közelmúltban történtekre, ugyanis azt tervezem, hogy VISSZATÉREK BLOGOLNI! Hiányzott ám ez a dolog, de valahogy egy idő elteltével a legutolsó helyen szerepelt a napi teendőim listáján. Így fél év elteltével azt hiszem kijelethetem, hogy visszarázódtam a melóba, kialakult az új napirend, bár úgy gondolom, az én beosztásom mellett olyan, mint berögződött napirend, soha nem lesz. Na de mindegy, ez van.

Azért hogy valami aktuális dolgot is írjak: ma megsütöttem életem 1. habcsókját! Elég jól sikerült, csak pár darab maradt:)

7 megjegyzés:

Anyucika írta...

Szia Bogi !!!!!!!!!!!!!!!!!Annyira jó hogy újra itt vagy.Sajnos mostanság egyre többen küszködünk a munkahelyi,és anyagi bajokkal.De reméljük hogy idővel megoldódik minden.

bogica írta...

Szia Zsike! Üdv!
Hát igen, a gond és baj mindenkit elér valamilyen formában. De túléljük!

B.Faragó Aranka írta...

Drága Bogcsika!
Örülök, hogy újra ittvagy, már sokat gondoltam rád.
Annak is nagyon örülök, hogy gyerekeiddel sok kedves , jó dolog történt.
Annak viszont már kevésbé, hogy egzisztenciális és anyagi gondjaitok vannak. Sajnos sokan vagyunk így, de ez gyenge vígasz.
Sok sikert, kitartást!
Szeretettel ölel: Arany

bogica írta...

Szia Arany!
Itt voltam, itt vagyok és itt leszek! Jól esik, hogy örülsz a felbukkanásomnak:) Remélem jól vagy, majd írok emailt!
Puszi

erikaholland írta...

Bogi,
Jaj de jó, végre hirt kapunk rólad. Már azon gondolkoztam, hogy megkereslek, hogy mi van veletek, csak a távolság visszafogott a lendületemböl.
Hiányoztál ám. puszi Erika

Kriszta M írta...

szia!

de jó, hogy visszatértél!
már hiányoltalak nagyon! :D
üdv néked ismét a blogoszférában. :)

bogica írta...

De jó érzés, hogy hiányoztam nektek! Aranyosak vagytok!
Erika, a csirkeboltnál mindig eszembe jutsz, márpedig elég sűrűn járok arra:)